Órarendünk

 HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
07-08
08-09
09-10Bianka alakformaBianka alakforma
10-11Júlia alakforma
11-12
15-16
16-17
17-18Bianka zsírégetőRami alakforma Csilla zsírégetőBianka alakformaCsilla gerinctréningRami alakforma
18-19Bianka erősítésRami zsírégetőCsilla gerinctréningBianka kondi mixCsilla zsírégetőJocó gerincjóga
19-20Tünde gerinctréning
20-21

*Az órarend változtatásának jogát fenntartjuk!

Néhány szó az edzéseinkről:

ALAKFORMA: Ajánlott kezdő és haladó látogatók részére, akik a test formálását, az izmok tónusba hozását és az esetleges zsírréteg lefaragását tűzték ki célul.

GERINCTRÉNING: Alakformáló óra. Minden korosztály számára javasolt mozgásforma, ami nem intenzíven, mégis alaposan megdolgoztatja a törzs izmait.

FITBALL: A fitball tökéletes eszköze a zsírégetésnek, hiszen a labdán való rugózáskor pulzusunk a mozgás szinte teljes időtartama alatt a zsírégető tartományban marad.

KONDI: Kissé több mozgás elemet tartalmaz, mivel itt már nem csak a test formálása, hanem a kondíció növelése is a cél. Ne ijedj meg, izzadni fogsz!  Mindenkinek ajánljuk, aki a formás popsi mellett a negyedik emeletre is könnyedén fel akar érni!

KONDIMIX: Nagyon élvezetes és emellett kondit és feszes izmokat ad. Fogyni, erősödni kívánóknak egyaránt ajánljuk!

ZSÍRÉGETŐ: Intenzív óra, melynek keretében végig zsírégető tartományban csináljuk a gyakorlatokat. Javasolt, ha fogyni szeretnél, de akkor is, ha jobb kondira vágysz!