Órarendünk

 HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
07-08
08-09
09-10Bianka alakformaBianka alakforma
10-11Bianka alakforma
11-12
15-16
16-17
17-18Lilla zsírégetőJocó alakformaLilla alakformaJocó alakformaKrisztián zsírégetőRami alakforma
18-19Lilla gerinctréningJocó zsírégetőLilla gerinctréningJocó kondiboxKrisztián alakformaReni jóga
19-20Gina total bodyRami kondiGina zsírégetőNiki fitball
20-21Gina zsírégetőRami zsírégetőGina alakformaNiki zsírégető

*Az órarend változtatásának jogát fenntartjuk!

Néhány szó az edzéseinkről:

ALAKFORMA: Ajánlott kezdő és haladó látogatók részére, akik a test formálását, az izmok tónusba hozását és az esetleges zsírréteg lefaragását tűzték ki célul.

GERINCTRÉNING: Alakformáló óra. Minden korosztály számára javasolt mozgásforma, ami nem intenzíven, mégis alaposan megdolgoztatja a törzs izmait.

FITBALL: A fitball tökéletes eszköze a zsírégetésnek, hiszen a labdán való rugózáskor pulzusunk a mozgás szinte teljes időtartama alatt a zsírégető tartományban marad.

KONDI: Kissé több mozgás elemet tartalmaz, mivel itt már nem csak a test formálása, hanem a kondíció növelése is a cél. Ne ijedj meg, izzadni fogsz!  Mindenkinek ajánljuk, aki a formás popsi mellett a negyedik emeletre is könnyedén fel akar érni!

KONDIBOX: Nagyon élvezetes és emellett kondit és feszes izmokat ad. Box elemek -ütés, rúgás – vannak becsempészve egy kondi órába. Mindenkinek!

ZSÍRÉGETŐ: Intenzív óra, melynek keretében végig zsírégető tartományban csináljuk a gyakorlatokat. Javasolt, ha fogyni szeretnél, de akkor is, ha jobb kondira vágysz!